Förberedelser

Idag är det 18 dagar kvar tills vi flyger till Dublin (wooooho!) och jag tror att jag köpt allt som behövs nu. Kommer säkert komma på sisådär hundra saker dagen innan vi åker, men det är ett senare problem. Har inhandlat lite ditten och datten, bland annat en adapter så jag kan ladda min kära mobil. Det slog mig igår att Irland kanske inte hade samma vägguttag - och visst fasen var det så. Hade varit rätt surt om man kom dit och inte kunnat ladda våra mobiler... Då hade det inte dröjt länge innan vi tagit död på varandra. 

De förberedelser som är kvar att göra är väl det allra svåraste. Att packa de jävla väskorna. GAH! Det får ju inte plats någonting. Suck. 

Nåväl. 
Här ges en fin liten nedräkning av dagar:

6 dagar kvar att jobba.
10 dagar tills Pisa fyller år (antal håller jag tyst om, annars åker jag på en snyting)
18 dagar till DUBLIN!

Aaah. Underbart!




/ Monkan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0