Första inlägget skrivs av ingen mindre än: Monkan!

Hejsan, denna bloggen kommer endast användas under min och min fenomenala kusin Pisas resa till Dublin. Eller om det blir London. Who knows, framtiden är oviss. Men flygbiljetterna är bokade till Dublin så det är där vi startar vår resa. Vi vet inte hur länge vi blir borta, vad vi kommer jobba med eller hur vi kommer bo. Därför har vi denna fina (eller förhoppningsvis blir den fin någon gång, Emma - ja, jag menade det som en hint till dig) blogg som ska fungera som en liten kom-ihåg-bok för både oss och er. Jag menar, det är ju hur bra som helst att kunna kika tillbaka om några år och se vad vi gjorde (eller inte gjorde för den delen.) Anywho, välkommen och hoppas ni kommer trivas! Får väl se hur väl vi använder oss av den här så kallade nya trenden. Tjo! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0