Kaos

Första gången ordet kaos användes var när en romare vid namn Maximillius var hemma på besök min förfädrar Stökius johansson. Och jag kan med stolthet säga att jag än idag hedrar min förfäders namn.
 
För ni ser, att kombinera en stökig Lovisa med flytt kan bara sluta med kaos. Men ska man till Dublin måste man göra vissa uppoffringar, som att packa ner hela sin älskade film och boksamling i bruna osamarbetsvilliga lådor. Kan dock säga att den inte var så älskad under packandet. Att böcker är i olika storlek är kanske inte ett jätteproblem när de står fint o stilla på sin plats i hyllan. Men när de ska ner i en låda, låt oss säga att det inte var vackert... Inga böcker skadas dock kroppsligt endast själsligt.
 
Men det går i alla fall framåt med mitt packande och det börjar kännas att man kommer närmare Dublin. Fick också ett par kamrater till resan idag. Två illgröna resväskor! Är mycket nöjd eftersom de är gröna och... ja de behöver väl egentligen inte va något mer. Som min kära far sa "Det var den fulaste färgen och då tänkte vi att den kommer Lovisa att gilla"
 
Jag får be er att skingra er, inget mer att se! Gott folk jag ber er att respektera att detta inlägg är avslutat och att ni upptar era vanliga rutiner! Tack så mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0