Bättre sent än aldrig

Jag har ju utlovat bilder från när Marie hälsade på här och jag har funderat hit och dit och har insett att nu är den perfekta tiden att publicera dem. För det är ju inte så att jag glömt av det innan eller så, HAHA, nej det skulle väl aldrig jag göra. Pff. Anyway, jag tänkte dela upp bilderna i olika inlägg annars blir det fruktansvärt många på en och samma gång. Och jag vill ju inte skrämma iväg er när jag äntligen slänger upp ett inlägg. Till saken.
 
På lördagen tog vi en promenad till stranden och jag fick visat henne vårt häftiga tidsvatten. Det försvinner bortemot 2-3 kilometer varje gång och eftersom det är så platt så kommer tillbaka riktigt snabbt. Det finns t.o.m. varningsskyltar på stranden, som jag tror Pisa visade någon gång.
 
 
Marie blickar ut över hav... stranden? Lite synd att vattnet var så himla långt ut, stränder brukar vara något finare om man faktiskt ser något vatten. Nåväl, det har vi sett förr.
 
Det var lite småpölar här och där, men det räknas ju inte.
 
 
 
Jag ville bestämt gå ut en bit bara för att. Dock blev vi lite nervösa när vi kom en bit från kanten så då bestämde vi oss för att gå tillbaka. Men det var coolt! 

Kommentarer
Postat av: Marie

Längtar tillbaka...:)

Svar: Jaa.. du får komma hit igen helt enkelt ;)
Monika/Lovisa Johansson

2012-12-17 @ 20:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0