Blinkande snögubbar överallt

Eftersom det nästan aldrig är snö här i Irland så får man ju göra det bästa man kan för att få fram den äkta julkänslan. Jag började med att köpa tre små söta snögubbar från Penneys (Primark). De står och blinkar så fint i mitt fönster.
 
 
Eftersom jag som gärna hade gått till överdrift med julpyntet om jag bara hade haft pengarna till det blev därför överlycklig när vi dessutom fick varsin blinkande snögubbe av Denise. Dessa får ström via usb-uttag så de får stå på våra skrivbord på jobbet och lysa upp tillvaron. 
 
Så söt!! Vill nästan äta opp 'en. Passade dessutom kanon att vi fick dessa igår - var en av de jobbigaste kvällarna någonsin på grund av snökaoset. Hjärnan ville liksom inte stänga av även efter man kommit hem. Tur att vi har imorgon att se fram emot - då kommer världens bästa syster hit!! Wie!

Kommentarer
Postat av: Marie

Wiiee! erkänn att du/ni redan har tröttnat på mig...??? :)

2012-12-06 @ 22:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0