Hotellnatt

Som ni säkert redan vet så bjöd jag, mami & papi (och martin?) Marie på en hotellnatt på ett av våra hotell i Dublin. Radisson Blu Royal. Sjukt fint hotell och trevlig personal. Vi sov där söndag till måndag och fick sen utcheckning så vi kunde bara ta det lugnt sista dagen. Jag, Pisa och Marie hittade dessutom vår nya favvorestaurang den sista kvällen. Det var en italiensk restaurang och vi åt varsin pastarätt och alla tre blev så sjukt nöjda. Det var helt fantastiskt gott! Och ändå hyfsat billigt. Dit måste vi gå när våra päron och bröder kommer hit. :)
 
 
På måndagen låg vi mest och kollade på tv. Kanske låter tråkigt, men det var faktiskt väldigt gott att bara slappna av lite.
 
Utsikten var väl inte den bästa, men rummet var så fint att det inte gjorde någonting.
Känns så roligt att ha bott på ett av våra hotell, nu vet jag ju mer om hur det fungerar och hur allt ser ut. 

Nu tror jag att det inte finns några fler (bra) bilder från när Marie var här att visa upp, men nu har ni fått se några stycken åtminstone. Det var iallafall jätteroligt och mysigt att hon kom hit och det kändes som jag fick visat henne ganska många bra sidor av Dublin ;) 

Kommentarer
Postat av: Gullan

Martin var allt med och betalade, annars hade han fått fixa en egen present. :)

Svar: Dasa, da vet jag det ;)
Monika/Lovisa Johansson

2012-12-19 @ 22:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0