Julfest, jo man tackar ja

Har tagit ännu ett steg in i vuxenlivet. Har nämligen varit på min första officiella arbetsrelaterade julfest. Applåder inför denna fantastiska händelse krävs inte av er... men uppmuntras dock starkt.
 
Detta skedde då i lördags och det var fantastiskt roligt måste jag säga, vi ockuperade en sal på bästa västern plaza academyn hotellet någonting typ så hette de. Satt så klart vid det bästa bordet, bord nummer 1. Stod nämligen det på en lapp på bordet. Nummer ett då.
Men herrejisses vi levde verkligen upp tilll det namnet! Längesedan jag skrattade så mycket.
 
Sen dansade vi hela natten och drack... självklart bara vatten. Hamnade i en bugg och längst fram i ett danståg. Kommer tyvärr inte ihåg vilken låt det var som spelades under mitt ledarskap, vilket grämer mig. Vet att det i alla fall under kvällen spelades sweet child of mine och att 95% av festdeltagarna då slängde fram var sin luftgitarr, mig inkluderat. Det var magnifikt.
 
Tyvärr har jag inte några dugliga bilder från kvällen att visa i detta nu. Främst beroende på förfriskade personer både framför och bakom kameran men här får ni något att lira till i alla fall
 
 

Kommentarer
Postat av: Gullan

Får man minnesförlust av vatten? :)

Svar: Beror lite pa hur mycket tillsatser det ar i vattnet :) /Pisa
Monika/Lovisa Johansson

2012-12-04 @ 20:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0