En ny era tar sin början

När jag flög på min förtrollade gås hit till pysslingarnas och guiness land hade jag med mig i kappsäcken en liten datamaskin. Ni vet en sådan där sak som man kan göra saker med på ett nät samtidigt som man inte gör de sakerna man egentligen ska göra.
I alla fall, denna datamaskin har tjänat mig hysat troget under tiden här. Den har vissa brister och vi har diskuterat dessa brister men jag har tyvärr inte fått mycket respons tillbaka från maskinen. Trots mina högljudda och iband fysiska argument. Men visa strider kan man helt enkelt inte vinna.
 
Så jag gjorde vad varje människa gör i den situationen. Jag grät ut hos mamma o pappa och viola! En ny datamaskin sitter nu så fint här i mitt knä. Den är mycket mer samarbetsvillig samt en storlek störra än den gamla. En helt fantastisk manick må ja säga!
 
ja... det var väl allt tror ja... Inget mer att skriva som jag kan komma på. Eller jo! Köpte ju skräckfilm idag. Tänkte att jag och Monika ska bli psykisk ärrade, kan ju vara lite trevligt så hära på söndagskvällningen
 

Kommentarer
Postat av: Gullan

Det är tur att Du har så snälla föräldrar, Pisa!!!

Svar: Ja verkligen :)
Monika/Lovisa Johansson

2012-12-13 @ 20:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0