Ibland dyker oväntade hinder upp

I lördags hade vi en ytterst trevlig tillställning i vår ytterst trevliga lägenhet. Den treliga kvällen skulle fortsätta på stan så vi var några trevliga människor som väntade på en taxi.
Under denna väntan kommer jag på att jag glömt min mobil. 
Så jag bestämmer mig för att snabbt springa upp och hämta detta ting i lägenheten. Snabbt och lätt gjort liksom. HAHAHAHAHAHAHA... NEJ
 
För in for jag i lägenheten, försökte stänga dörren tyst samtidigt som jag försökte tända ljuset samtidigt  som jag snubblade över mina egna fötter.
I denna snabbt improviserade, dock vackra, balett dök något oväntat upp.
En vägg.
Och den bestämde sig för att dyka upp på precis samma ställe som mitt huvud. Aj, tänkte jag... Mycket aj till och med. Så mycket aaj att blodet sprutade!!... okej, mer droppade.
Jag såg ut som en riktig hårding ska ni veta gott folk, blod över hela ögonbrynet och näsan! Lyckades lämna blodprov både här och där i lägenheten
Det värsta är att jag inte ens var särskilt full. Jag har inget att skylla på. Förutom på väggen då.
Jag menar, va fan skulle den där o göra?
 
Så nu stoltserar jag med ett jack över ögonbrynet och har ofrivilligt fått namnet Bulan av min kära Kusin
 
 

Kommentarer
Postat av: Gullan

Men snälla Pisa, du måste va rädd om dej :)

Svar: Vaggarna gor det sa svart for mig :P/Pisa
Monika/Lovisa Johansson

2012-11-05 @ 21:37:34
Postat av: klaris

de mest underbara är att ja vet precis vem som åstakommit denna skada de kan helt enkelt inte vara någon annan än lovisa johansson för jaa du är underbart klantig.. btw tänkte på dig häromdan när vi hade förfest för halloween hos dannes brorsa och vad tittade vi om inte PORR fast i 3D naturligtvis!

Svar: Okej...kanns trevligt att du tankte pa mig nar ni sag pa porr ;)
Monika/Lovisa Johansson

2012-11-05 @ 21:57:53
Postat av: Mamma

Hoppas du ändå mår bra nu,kanske bra att tända ljuset först nästa gång.Kram!!

Svar: Vaggen far val flytta pa sig om jag ska ga dar :)
Monika/Lovisa Johansson

2012-11-06 @ 07:38:46
Postat av: Therese

Hahahahahaha!! Jag ser det framför mig och skrattar så tårarna spruutar! Haha! Nej men allvarligt, stackare :( hoppas att det gick bra iaf och att ni hade det roligt sen :)

Svar: hahahaha, ja men det ar ju ganska roligt :P Ja da, det var skojsigt :)
Monika/Lovisa Johansson

2012-11-06 @ 14:36:58
URL: http://thessenk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0