Jobb, poker och sprit. Kanske inte på samma gång

Idag ska jag först jobba 9-17 sedan dra hem till Denise och spela poker med ett gäng från jobbet. Pisa kanske hakar på senare, hon ska iväg och fika med några hon känner från Sverige som är här i Dublin. Eftersom jag är mer än ganska dålig på poker så hoppas jag ni alla håller tummen för mig så jag tar hem hela potten! Vet inte riktigt hur många vi blir men jag tror det blir roligt iallafall. Det brukar bli det. 


Dublin by night. Typ 18.00. 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Ta på dig ditt pokerface så ordnar det sig nog:)13 dagar kvar nu!!!

Svar: Jada, forhoppningsvis ;) Wiiie!!! :) Snart ar du har!
Monika/Lovisa Johansson

2012-11-24 @ 11:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0