Ledig dag

Idag har jag varit ledig så passade på att åka in till stan för att kika runt lite. Tog med mig kameran när det ändå var så fint väder, tänkte att ni skulle få se lite hur Dublin ser ut.

 
När jag stod och väntade på bussen så reagerade jag på att det var en väldans massa tanter runt omkring mig. De kom i taxis, bussar och promenarandes. När jag vände mig om förstod jag: Det var dags för "The Knitting and stitching show". Haha, så sött.
 
Här har vi Trinity College. (Det är alltså hit vi ska gå, Martin) 
 
Grafton Street 
 
Bruxelles. Troligtvis den coolaste pub jag varit på. Kan vara för att de endast spelar hårdrock, iallafall i ena delen av puben. (Hoppas du läser det här också, sketgubbe!) 

Folk. Och julbelysning. Suck. 
 
Var tvungen att köpa världens godaste chokladglass igen. Höll dock på att förfrysa fingrarna när jag höll den, men det var det värt. 
St. Stephen's Green 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0