Nog far var nog!

Jag sager stopp! Jag tanker inte tolerera detta langre. Det finns en grans for hur langt man kan ga och den gransen ar nadd.
Jag tanker inte bli mentalt nedbruten varje dag med ett hjarta som darrar infor tanken pa det som ska komma. Jag kraver ater min frihet! Skuggan som vilar over mig ska jagas bort.
Detta har pagatt for lange utan att motstand har gjorts. Det ar inte bara jag som fatt lida utan aven ni gott folk. 
Aven ni har levt under denna skrack och jag skulle gissa pa att ni kannt samma hjalploshet som jag.
Nakna och oskyddade mot en aterkommande tortyr som inte lyssnar pa nagra vadjanden om nad, en tortyr som kanslokallt trasar sonder vara sinnen, EN TORTYR SOM ALDRIG GER UPP!
 
Men mina vanner, torka era tarar och ga upp till kamp med mig! For nu ar tiden da skuggan ska jagas bort och vara ansikten ska fa le segerns leende! Nu ar tiden da vi tar ater var frihet!
NU AR TIDEN VI BANNLYSER TIDIGA MORGNAR! VEM AR MED MIG?!
 
nej, jag ar inte en stor beundrare av tidiga morgner,nej
 
 

Kommentarer
Postat av: klaris

med helt klart med!!!!

2012-11-11 @ 20:35:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0