3 oktober

Vill först och främst påpeka att ert deltagande av tävlingen i förra inlägget var aningen klent. Nästa tävling hoppas jag på bättre deltagande, herregud, vi skulle ju bjuda på öl om ni hade svarat rätt! Pfft. Kan ju inte bli bättre än så. Skämt åt sido, de här tre sista dagarna har vi suttit ensamma vid var sin telefon och det har faktiskt gått över förväntan. Visst har de varit skytteltrafik mellan våra skrivbord och våra supervisors, men än så länge (!) har ingen ringt tillbaka och klagat på oss iallafall. ;) 

Så är det någon som vill boka hotellrum så är det bara att ringa!

Visst är det fint här? 

(Om ni inte kan läsa mellan raderna så betyder det här ovanför, grovt översatt "KOM HIT!")




Kommentarer
Postat av: Marie

Läste inte om er tävling förrän nu men jag hade gissat rätt direkt för jag vet att monika är såpass konstig att hon brukar bädda sängen...det gör inte pisa...jag förstår dig! Och så monikas lilla tavla på väggen+bacardiflaskan. Samt Lovisas härliga röra och fina gröna väska. Får jag en öl nu?!

Svar: Konstig?! Nej vad är det du säger! Pff.. Ja klart du får en öl!! :D
Monika/Lovisa Johansson

2012-10-03 @ 21:28:05
Postat av: klaris

aa men ni får ju te å annonsera ordentligt när de e tävling! btw skype date nån dag? kizzez

Svar: vad säger fröken om klockan åtta imorgen torsdagen? :)
Monika/Lovisa Johansson

2012-10-03 @ 23:53:01
Postat av: klaris

glömde undersöka ert svar i frågan en annan dag en bättre dag kanske en MÅNDA``?? <3

Svar: It's a date honeypie! <3
Monika/Lovisa Johansson

2012-10-04 @ 23:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0