Det kan bli sa ibland

Har pa jobbet sa sitter men i olika sma grupper, alla vid varsitt skrivbord. Och idag ar jag ensam i min grupp, Pisa borjar sent och Hannah ar ledig. Nar man sitter dar alldeles ensam och det inte ringer sa mycket sa blir man lite rastlos efter ett tag. Ni skulle se mig just nu - sitter och sjunger (lagt) for mig sjalv, dansar i stolen och skrattar hogt at Magnus Betner. Som tur ar kommer Pisa hit snart, annars hade jag nog blivit utslangd. Nej da, sa farligt ar det inte.

Men det maste se javligt konstigt ut.  


Kommentarer
Postat av: isa

Hahaha jag ser det verkligen framfor mig! ja vi bada beter oss sa normalt nar vi ar tillsammans ;)

Svar: Hahaha, fruktansvart normalt! :D
Monika/Lovisa Johansson

2012-10-25 @ 13:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0