Kyrkligt festande


Just nu håller Lovisa på att göra mat till jobbet - kyckling med nudlar och massa grönsaker + svamp. Om nom nom. Jag står som vanligt vid hennes sida och skriker uppmuntrande saker så som "Hällde du inte på för mycket salt nu?" "Ska kycklingen verkligen inte stekas längre?". Jag tolkar hennes muttranden som "Tack för att du hjälper mig, min kära kusin". 

Gårkvällen spenderades som ni kanske anade av rubriken i en kyrka. Kändes lite småkriminellt att dricka groggar därinne, men det gick snabbt över. Trots besvikelsen över de groteskt äckliga drinkarna (vad är det med bartenders i det här landet?!) så hade vi det riktigt trevligt. En stor del av anledningen var att vi hade sällskap av Amanda, Linn och den sistnämndes pojkvän. Fler såna kvällar säger vi inte nej till. Dock på grund av okända anledningar är vi båda lite trötta idag, om än Pisa faktiskt är snäppet tröttare, vilket ledde till att vi inte har gjort så mycket idag. Jag fick tvingat ut Pisa på en promenad för dryga timmen sen och vi hittade en fantastiskt vacker park - hade det vart sommar skulle jag köpt mig ett tält och bosatt mig där.
 

Kommentarer
Postat av: geniusfriends.com

Va konstigt att bartenders i irland inte kan. Läste igår i G..... rekordbok 2008 att det går att köpa den dyraste drinken i nordirland. Anledningen att den kostar över 1000dollar är den sällsynta jamaikanska romen. HEY FUN FACT!!

2012-10-21 @ 20:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0