Nä men kolla vatten!

Idag har Dublin visat sig från sin bästa sida minsann! En sådan bra och solig sida att jag och Frökan Monika bestämde oss för att besöka sandymount beach, en strand som ligger vid vattnet. Vid havet till och med! Jo jo fint ska det vara. 
Det var perfekt väder för detta strandbesök, när solen var ute var det riktigt varmt och härligt. Kändes nästan som vår.
 
Fotograf: Miss Monika Johansson
 
 
Såg en på promenaden som  var aslik Monika! Så jag tog kort på henne. Visade sig dock sen att det var ju Monika... Ja ja bilden blev ju fin
 
Sist gång jag ignorerade en sådan här skylt slutade det illa. Jag lär mig av mina misstag go vänner!
 
Det är vi som har bloggen. Vi heter Monika och Lovisa. Vi är i Dublin. Monika är blond. Jag är bara lite konstig.
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad härligt det ser ut!

Svar: Det var riktigt harligt vader i lordags :)
Monika/Lovisa Johansson

2012-10-14 @ 16:27:30
Postat av: klaris

vackra tjeyeeeeeeer <3

Svar: <3
Monika/Lovisa Johansson

2012-10-16 @ 19:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0