Paintball - Tävling!

I lördags så åkte jag, Pisa och några från jobbet till Skirmish för att spela paintball. Som jag skrivit innan, så var det helt sjukt kul och självklart så valde jag och Pisa att vara i olika lag så vi kunde skjuta varandra, dock blev det lite tråkigt då hon gömde sig hela tiden, men nästa gång ska jag fan gå in bakom enemy lines och leta upp henne. Hihi.
 

Från busshållplatsen påväg till paintballen. Första gången vi är utanför Dublin city och det var så himla fint! Vägen dit var tom ännu finare, vi åkte på en bergsväg som hade helt underbar utsikt. Tyvärr tog vi inga kort då. 
 
 
Visst är det fint?
 
Ja... Jag säger som så att man märker väl vem som hängav sig mest.

Den som gissar rätt på vem som har smutsigast skor vinner även denna gången en öl. Här i Dublin, alltså. Så, gissa gissa!
 
Vi hann tyvärr inte stanna alla matcherna, men efter 3 av 4 spelade så ledde mitt lag iallafall. Alltså kan man väl  säga att mitt lag vann? Isåfall - grattis till mig! Och alla i de röda laget ;)

Kommentarer
Postat av: swedishbeerlover.now

om inte Lovisa lider av hemsk tåbira så Monika, jag vann!! Ge mig öl!! :)

Svar: Du får la komma hit först! ;)
Monika/Lovisa Johansson

2012-10-31 @ 00:41:24
Postat av: Gullan

Smutsigaste skorna måste vara dina, Monika. Inte för att ja tror att Pisa inte kämpar, men de finns ingen som kan va lika enveten som du! Tyvärr gillar ja inte öl så du kan ge den till Papi i stället :)

Svar: Du kan få en grogg istället ;)
Monika/Lovisa Johansson

2012-10-31 @ 21:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0