Sällskapsgeten uppdaterar

Ett kärleksfullt smeknamn min combo då tyckte jag skulle ha. Men nu ska det inte handla om det.
 
Det ska handla om vårat sökande. Ett sökande som tagit oss till ställen vi aldrig förut besökt och som sett till att vi mött människor vi aldrig annars skulle ha mött. Vi har vandrat till varje ny plats med hopp i våra hjärtan, hopp om att vår prövning snart ska vara över.
Att snart ska detta ting få vila i våra händer medans tårar av lättnad o glädje sakta faller ner för våra kinder. Men ack, ännu har detta icke skett. Ju längre tid vårt sökande tar desto mer verkar detta ting vara en relik vi aldrig kan nå. Ja mina vänner, detta redskap är troligtvis inget mer än en myt som det viskas om mellan människor i mörka gathörn. Men vi ger inte upp! En dag ska vi finna den! En dag ska den ligga i vår låda! EN DAG SKA VI FINNA EN KONSERVÖPPNARE AND WHAT A GLOURIOUS DAY THAT SHALL BE!
 
Medans jag skriver är Monika i köket och lagar mat. Hon skrek något väldigt betryggande förut.
"Men då häller jag i den konstiga grejen då"
Precis vad man vill höra

Kommentarer
Postat av: klaris

mums konstig sak :) i wish you the best of luck in your search for the golden ... konservöppnaren :) <3

Svar: Hahahaha, tack du! ;) <3
Monika/Lovisa Johansson

2012-10-04 @ 23:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0