And then there was webbläsare!

Jorå, med lite trixandet o fixande så funkar äntligen webbläsaren när man e på hostelet. Ni ser gott folk, när Monika gick för en lite powernapp så snodde jag datorn and did my magic. Kodade om lite filer och snabbade upp de olika drivrutinerna innan jag oljade processorn... Vad jag däremot inte gjorde var att gå ner i källaren på hostelet där de har ett annat nätverk, absolut inte! nej nej!
 
Så nu kan ni få inlägg med åäö! Vilken lyx gott folk! Ja ja, ni behöver inte gråta av lycka, lite självbehärskning tack.
 
Nä, nu har jag sagt det jag ville. Nu ska jag se till att Monika får lite olämplig webbhistorisk. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Gullan

Kanon Pisa :) Du kan om Du bara vill!!!

Svar: Hahaha var väl kanske inte så mycket min förtjänst, men tar gärna på mig äran ;)
Monika/Lovisa Johansson

2012-09-13 @ 18:35:01
Postat av: Mamma

Hoppas ni snart får tag på en bra lägenhet.
kämpa på med alla knappar o koder på jobbet,det tror jag att ni kommer att klara galant.

Svar: Tack så mycket! :) Hörs imorrn!
Monika/Lovisa Johansson

2012-09-13 @ 19:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0