Andra dagen pa traningen

Vi haller pa och lara oss bokningssystemet just nu och det ar sa sjukt manga koder, knappar och saker att komma ihag - stackars Pisa som knappt kommer ihag sitt eget namn...
Som ni marker har vi inte aao eftersom vi anvander jobbets dator pa rasten, men det ar inte sa mycket vi kan gora nar min dator har drabbats av resfeber. Vi har forsokt allt krama den, sla den, kasta den fran fonstret men ingenting fungerar. Inte ens skendrankningen gav nagot resultat!

Efter jobbet ska vi handla mat och se om vi kan fixa nagot smarrigt i vart icke sa frascha kok. Men en holmhare och en munkedaling klarar allt, vi ar vana vid dalig standard.

Vi ska ga till Starbucks och se om mina webblasare fungerar pa deras wifi ikvall. Isafall ska vi publicera lite bilder sa ni har nat att kika pa.
 
Den har far ni kika pa sa lange:

O:D

(En angel)

Kommentarer
Postat av: klara (a )

Eftersom jag inte har något liv så är jag sjukt intresserad av eran blogg! Där Pisa står har jag också stått :D:D! haha "van vid dålig standard" haha
ha det grymt kärlek <3

Svar: Haha va du ar sot! Hur gar det i skolan? Waah frackt! :D Hahaha jamen det ar ju sant ;) detsamma! <3<3
Monika/Lovisa Johansson

2012-09-12 @ 23:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0