Lördags - i Howth

I lördags drog vi och Nina till Howth, ett supermysigt kustsamhälle med massa fiskmåsar. Vi åkte dit någon gång på eftermiddan och spenderade några timmar där. 




Pisa tjuvfotar oss. As.
 
Var aningen mer medveten om kameran den här gången. Men bara aningen.
 
Fyyyyyr!
 

Vi bestämde att Ninas fästman skulle köpa ett hus åt oss här och även denna båten. Pisa var ganska så sugen på att sno den, om man säger så.
 
Och så måste jag ju erkänna att jag fick väldig hemlängtan när jag såg alla måvar. Försökte även förklara för Nina att på västkusten finns tre sorters fåglar. Stor måve, mellanmåve och liten måve. Men jag tror inte hon fattade.. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vaddå tre sorters fåglar? :O

Svar: Haha, jo men har du inte hort de? Finns ju typ bara mavar pa vastkusten ;)
Monika/Lovisa Johansson

2012-09-17 @ 21:35:50
URL: http://eemmaberntsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHA! <3 JA DÖR HIHI

2012-09-17 @ 21:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0