Och himlen oppnade sig over de stackars kusinerna

Har fem minuter mellan busshallplatsen och jobbet. Sjalvklart ar det da det kommer varldens regnskur, en lillebror till monsunerna, en avlagsen slakting till Niagrafallen och sa vidare...
Vad man da har lart sig ar att nar man ar i irland sa ska man alltid ha med sig detta
1. Extrasockar
2.extrabyxor
3. paraply (har redan tappat bort mitt forsta)
4. en gummiflotte
5. flytvast
 
Igar var da forsta dagen vi tog samtal. Och jo tack, det var nervost sa det rackte och blev over. Men ingen som ville boka hos mig borjade grata, skrika eller sjunga sa det tolkar jag som lyckat. Aven om jag nog skulle uppskatta om nagon sjong for mig.
Lyckades ocksa med att revolutionera det globala sattet att stava pa. Is it P for papa? ar det vi egentligen ska saga.
Jag fraschade upp det lite. Is it P for pa...pa...papaya?
 
 

Kommentarer
Postat av: klaris

JA det är jag IGEN men jag kan liksom inte hålla mig borta ni har sådan dragningskraft !!brukar komma hem på eftermiddagarna ta mig en kopp svart en god snus och läsa högt ur eran blogg för John ! Förresten hur går de har ni slutat snusa helt eller har ni börjat röka ? Mer bilder från lägenheten också De e på min önskelista puss på er

Svar: Haha aah du ar sa sot va! Later som jakligt trevliga eftermiddagar om jag far saga det sjalv, bra att du introducerar John till bloggen oxa ;) Slutat o slutat.. Mentalt snusar vi varre ronny o ragge men det finns ingen snus o fa tag i har. Och nej, vi har inte borjat roka som tur ar haha. Japp det kommer sa fort vi fatt internet! Forhoppningsvis blire pa lordag :) puss gullunge
Monika/Lovisa Johansson

2012-09-26 @ 18:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0