Regn, regn, regn

Men vad hade vi forvantat oss? Haha. Dock hade det varit mysigt att komma hem till en varm lagenhet, men vi far inte tag i var agent sa istallet far vi kora pa varma klader och ga runt med varsin filt, haha.
Ikvall ska vi tillbaka till hostelet for att laga med med Nina, ska forsoka komma pa nagot riktigt smarrigt att laga.

Nan gang forra veckan var vi pa en pub dar de hade massa underlagg pa en hog bredvid borden. De fullkomligen skrek at mig att ta med mig en hem. Typ.
 
 
Utsidan av vart lagenhetshus. Fruktansvart vacker, jag vet.
Utsikten fran vart "klassrum".
 
 

Bara en random bild fran nar jag gick och handlade haromkvallen.

Kommentarer
Postat av: Gullan

Kul att se hur det ser ut runt omkring. Ha de <3

Svar: None
Monika/Lovisa Johansson

2012-09-25 @ 18:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0