Lördagen - i ord

I lördags åkte jag, Denise, Amanda och Shalom en dagstur till Connemara. Det var riktigt fint, men jag måste säga att jag gillade Cliffs of Moher aningens mer.
 
 
MEN!
 
 6 anledningar till att dagen var blä-ig.
 
 
  • Taxin vi beställde kom aldrig.
  • Bankautomaten käkade upp Denise's kort. (?!)
  • Värmen fungerade inte i bussen de första 1 och ½ timmarna.
  • När vi kom tillbaka till Dublin var jag så himla sugen på en hamburgare. Jag köpte en cheeseburgare och tänkte käka upp den på väg till en affär vi skulle till. Efter jag tagit en tugga så kommer en jävla FISKMÅS dykandes precis mellan mig och Denise och tar en tugga av min hamburgare?! VAFAN.
  • Tänkte trösta min förlorade mat med en crepe med nutella, banan och jordgubbar. Spiller nutella över mina händer, ansikte och jacka.
  • Förlorar pokern.
 
Det var nog allt. Det låter som att dagen sög, men allt förutom kylan på bussturen var jättebra. Vi har riktigt roligt och Connemara var superfint. Ska försöka lägga upp lite bilder sen så ni också kan se :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Gullan

Man kan inte få allt..... :)

Svar: Tsss.. Nä men hamburgaren hade jag velat ha ;)
Monika/Lovisa Johansson

2013-04-08 @ 19:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0