Det kommer bli en sjukt bra vecka

Yes. Det är jag helt hundra på. Inte nog med att jag invigde veckan med en ledig dag där jag har fått gjort massa nödvändiga saker och kvällen är ännu ung! Nää - lite senare i veckan, närmare bestämt på fredag så kommer Denise hem till Dublin och Emelie kommer hit på besök! Det kommer bli så roligt. Förhoppningsvis kommer dagarna innan fredag bli bra också, men det tror jag allt. 
 
Gick förbi Café Java på väg hem från affärn och det doftade så gott och jag inte kunde låta bli att unna mig en mugg. Det smakade precis lika gott som det doftade, vill jag be o få tillägga. 
 
I påsen ligger kvällens överdådiga middag. Det kommer förberedas i flera timmar, köttet ska stekas och potatisen kokas och kon slaktas..... Näe, fan. Det är pajer som ska värmas i ugnen. Mycket bättre.


(Precis i mitten av det här inlägget spillde jag kaffe över hela mig. Man får tydligen inte vara för glad. Haha)



Kommentarer
Postat av: Marie

Sitter alla naglar kvar?

Svar: Na... tva har ramlat av.
Monika/Lovisa Johansson

2013-02-06 @ 07:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0