Kunde absolut inte klaga på vädret

 
 
 
 
Jag kunde verkligen inte fått bättre väder under de dagar jag var hemma. Det var solsken och stilla nästan varje dag. Och då finns det fasen inte mycket som är vackrare än Sverige, enligt mig.
 
 
 
Fick även en förtidig present. Jag ÄLSKAR hur de slagit in paketet. Silvertejp är grejen! (Eller jesustejp som det heter på finska)
I paketet var en parfym som jag suktat efter i flera månader. Nästan varje gång vi varit inne i stan så har jag varit tvungen att gå och lukta på den. Stackars Pisa. Så - TACK! Igen.
Nu får det vara nog med bilder från Sverige på ett tag.. Ska se till att fota saker som händer här istället ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gullan

Va bra att Du tyckte om både ut-och insidan!! :)

Svar: Ohja!! De gjorde jag verkligen :)
Monika/Lovisa Johansson

2013-02-02 @ 21:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0