Marknad i Temple Bar

Gårdagen var en väldigt bra dag! Först gick jag och Denise runt i Dublin och shoppade, hittade en himla massa saker som jag ville ha.. Sedan mötte vi upp Niki efter hon slutat jobbet och vi gick runt på stan en liten stund till. Hittade ett par skor som jag drömt om sedan 8 år tillbaka - ni kan inte ana hur glad jag blev! De var egentligen för dyra men eftersom jag velat ha dem så länge var det värt det. Vi gick även förbi matmarknaden som är varje lördag i Temple Bar och överallt grillades eller stektes god mat. Man blev ganska hungrig av att gå där...
Lite senare på kvällen gick jag, Denise och Pisa, som åkt till stan direkt efter jobbet, på bio. Vi såg Django Unchained och: Wow. Det var längesedan jag såg en film som var så sjukt bra. Se den!

 
 
 
Jag var tvungen och ta kort på den här väggen för den påminde lite om hur väggarna i mitt rum såg ut förr, fast då var det nästan bara bilder på Metallica, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0