Min födelsedag

Min födelsedag började riktigt bra när Pisa väckte mig med blommor och levande ljus och sedan bjöd Denise på lyxfrukost:
 
 
 
Sen blev den bara bättre och bättre. Det här gav mina underbara kollegor/vänner mig: ett jättefint kort och en cupcake.
 

En av mina supervisors gav mig svenskt godis också, haha.
 
Haha! Lappen ni ser i bakgrunden där det står "Watch out for the boys" har jag där eftersom en söt gammal tant sa det till mig när jag berättade för henne att jag bodde i Dublin. Haha, ibland får man såna himla roliga samtal.
 
Fick den här söta apan och chokladen av en annan av mina supervisors, apan sitter nu på mitt skrivbord på jobbet och håller mig sällskap.
 
Fick även ett jättefint halsband, en porslinspanda och hudvårdsprodukter av Pisa och Denise. Tack igen allesammans! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0