Och så vart det uppehåll igen

.... Men vi har haft en massa roligt för oss. Vi hade ju som sagt Emelie på besök! Enligt mig var ju lördagen den roligaste på hela helgen för då hade Pisa, jag och tjejerna på jobbet planerat överraskningsmöhippa för Emelie. Vi hade beställt en limo som skulle hämta upp oss klockan 20, men allt vi sa till henne var att vi skulle klä ut henne i en ballerinakjol och en himlans massa rosa. 

Limon hämtade som sagt upp oss klockan 20 och då åkte vi runt en timme i stan, skålandes i champagne. Sjukt roligt!

Vi började lördagen med Absinth. Speciella tillfällen kräver speciella drycker!
 
Sprayade hela Emelie full med glitterspray. Och numera har vi rosa fjädrar över hela lägenheten. Vi låtsas att det var ett medvetet dekorationsval.
 
Das Limo!
 
Emelie och Linn inne i limon.
 
Das Limo igen. 
 
Kvällen avslutades på Odeon där jag fick mitt lyckonummer till garderoben. Jag kände att det var värt att ta kort på.


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0