Personligt rekord

Idag var sju personer på jobbet sjuka. Dessutom var 3-4 personer på semester.. ja ni kanske kan ana att det var kaos. Telefonerna ringde hela tiden - men det ledde till en bra sak. Jag slog personligt rekord i antal bokningar! Weeeho. Det firade jag med att promenera till Donnybrook Fair och köpa bröd. Just mitt favoritbröd fanns inte där den här gången heller (har de slutat baka det kanske? hemska tanke) Men jag hittade istället bröd med blandade bär i och en kaka gjord med bland annat ingefära. Bättre än ingen iallafall! 


På väg till Donnybrook, alla ni som var här över jul borde känna igen sig lite åtminstone ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Gullan

Var det där vi åt julmiddagen?

Svar: Jajaman! De har ju en butik under restaurangen.
Monika/Lovisa Johansson

2013-02-05 @ 22:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0