And I'm back!

Efter tio riktigt bra dagar hemma i Sverige är jag numera alltså tillbaka i Dublin. Även om denna bloggen mest är till för allt roligt (och mindre roligt) som vi hittar på här så tänker jag ägna några inlägg åt allt jag hittade på i Sverige.. Mest för att försvara min frånvaro - jag har faktiskt haft fullt upp! ;) 


Jag hade hållt min hemresa för nästan alla (några enstaka fick veta om det för att hjälpa mig överraska alla andra, stort tack till er som hjälpte mig!) så det var riktigt roligt att överraska folket. Den jag åkte till först var Emmis. Eftersom hon bott i USA nästan hela 2012 och jag bor här i Dublin så hade vi inte träffats på över ett år (!). 


Här står hon och väntar på att hennes ena lillebror ska komma med bussen. Herrejävlar vad det var kallt i Sverige. Skönt att vara tillbaka i "värmen" ;)

Men innan dess försökte vi öppna en konservburk utan konservöppnare. Den de hade råkade lixom gå sönder...... Men det var faktiskt inte meningen!

 
Senare på kvällen åkte jag till Becka för att överraska gänget. Det var mysigt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0