Holmharar överallt

Över jul hade vi besök av tre stycken holmharar. (Ska man vara noggrann är två av dem halvmunkedalingar) Vi hade även besök av tre helmunkedalingar, men de vågar jag inte skriva något elakt om så det överlämnar jag till Pisa. Men det var väldigt trevligt, även om holmhararna gjorde sitt bästa för att få mig att stanna utomlands längre, hmpf. Tänkte iallafall att det var dags att förpesta (hihi) bloggen med lite bilder från när de var här. 
 
Ett stycke Tok... förlåt, bror. Martin kom hit några dagar innan de andra så vi hann med lite allt möjligt. Vi gick ut med våra kompisar, gick och käkade och tvingade honom även att shoppa lite. Mjehehe.
 
Hittade en ny favoritpub, som dessutom bara ligger ca 10 minuter från oss. Perfekt.
 
 
 
Sedan kom det två holmharar till. Tyvärr uteblev den fjärde holmharen och den fjärde helmunkedalingen. Det var himla typiskt. Moget att de var tvungna att ha jobb, menar jag. :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0