Tillfälligt avbrott

Det har varit ett kort uppehåll på bloggen. Detta beror på en serie oundvikliga men dock överraskande händelser. Kan börja i den ena änden som är i början så vi kommer till den andra.
 
Superman finns på riktigt och tydligen har han och Monika förhindrat ett kärnvapen krig, fråga mig inte hur för vid det tillfället jobbade jag undercover. Vart någonstans kan jag inte avslöja, det är hemligstämplat. Men kan säga så här mycket. Dvärgarna på en visst filmbolags nöjespark kommer aldrig att bli som de var innan.
 
Sedan har tydligen min kära kusin tillsammans med backstreet boys skrivit en musikal om det politiska läget i USA. Jag måste erkänna att detta gjorde mig en smula förvånad men har väl alltid misstänkt att Monika dolt sin musikaliska talang för mig. Hon har även blivit bannlyst från alla slags varmluftsballonger
 
Själv har jag också tagit död på den sista existerande enhörningen, helt oavsiktligt vill ja bara tillägga! Var faktikt inte så lätt att veta att den ryska sattelliten vi skjöt ner skulle landa just där!
 
 
Så detta är några av anledningarna till att vi inte har skrivit på bloggen... Absolut inte att vi inte har haft tid eller varit lata *host*Pisa*host* Oh gud nej!
 
Men nu ska det bli ordning på grejerna! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0