Dags för förändring

Det är nyttigt med förändring. Även om det ibland kan vara riktigt svårt att ta det steget för att just förändra sitt liv. Det kan ha varit något du tänkt på länge, du kanske rent av byggt en hel fantasi värld runt detta beslut. En värld där ditt liv är dramatiskt annorlunda.
Men även om det är spännande så kan det också vara väldigt skrämmande. Är jag verkligen redo för detta? Kommer jag att klara av allt nya detta innebär? Är detta verkligen för mig?
 
Det är just de här tankarna jag haft, ja låt oss säga det senaste året åtminstone. Jag har väntat på rätt tillfälle att ta steget. Och igår var det rätt tillfälle.
Jag ska vara helt ärlig med er. Jag är än inte säker på att detta är rätt för mig och jag är lite rädd. 
 
Men samtidigt, jag har haft min plånbok i flera år nu. Det var dags att byta. Jag måste låta det ta sin tid och helt enkelt vänja mig vid den nya. Den är grön och det är i alla fall en bra början

Kommentarer
Postat av: Monika

Hahaha. Klart den är grön!

Svar: Har aldrig haft en grön plånbok... Tyckte det var dags :P
Monika/Lovisa Johansson

2013-07-02 @ 21:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0