Inte så bra kanske nej

Idag har varit en sådan där ganska jobbig dag med mycket samtal. Svarade på svenska samtal på engelska och i engelska samtal slängde jag in svenska ord. Hade ett jätte roligt samtal som verkligen gjorde mig glad, kommer inte ihåg det.  Pratade så snabbt att inte ens jag själv hängde med. Balanserade på kanten till ett mentalt sammanbrott. JAG KOMMER IHÅG DET NU! 
 
Han skulle boka rum och jag bad om hans mail adress då skriker han till sin dotter "Har jag en mailadress!?"
Så fick mailadressen av hans tonårsdotter... Det var faktiskt skitroligt i telefonen när det hände även om det kanske inte är direkt hilarious nu så här när man skriver om det men jag gör så gott jag kan för guds skull!
 
...skit... det var nått annat som också var roligt... Men nu kommer jag inte ihåg det.

Kommentarer
Postat av: monika

Hahahaha ja men det är många samtal som inte låter roliga när man berättar om dom :P 29 maj!

2013-07-03 @ 15:28:59
Postat av: Gullan

Du är nog som mej, minnet är väldigt bra men KORT :)

2013-07-04 @ 17:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0