Undanflykter och del tre

Så, har varit hemma i Dublin nästan en vecka nu men inte skrivit på bloggen förens nu. Vilket har gjort att det har varit ett väldigt långt uppehåll här på bloggen. Vilket jag borde be om ursäkt för... Men eftersom jag inte tycker om att ta ansvar o stå för mina handlingar så bjuder jag på en undanflykt istället
 
Asså mannen, jag har varit såååå sjuukt busy. Jag menar liksom, alla wanted a piece of the Pisa. Men vem kan klandra dem liksom?  Typ jag är ju amazing.
 
Så nog med med hybris, låt oss istället vända blickarna mot Das Kaninchen Del 3:
 

Det var kaos. Bilar exploderade av sig själva och asfalten sprack och omotiverad rök välde upp ur sprickorna. Med en dramatiskt brinnande tankbil bakom sig stegade kaninen på sina långa bakben genom staden. När tankbilen på ett väldigt action fyllt sätt exploderade sken kaninens raggiga päls i eldens våldsamma sken. Kaninens tänder var blottade i ett blodtörstig grin, från ena mungipan hänge ett kostymklätt ben. Troligtvis var kostymen armani men skorna var uppenbarligen av ett billigare märke.
Kaninen bajsade. En man lyfte sina armar med ett skrik i ett fåfängt försök att skydda sig själv. Men han och hans skummjölks latte dränktes i kanin exkrementer.

Manly Man Hero hukade manligt bakom en soptunna. Tvärs över gatan bakom en reklamskylt stod Blondin Kliché big boobs redo med sin pistol. Hon slängde sig fram i en action kullerbytta som fick hennes välfriserade hår att bli spännande sexigt. Pistolen riktades mot kaninen. Med ett öronbedövande vrål slängde sig djuret mot Blondin Kliche big boobs och tog den sexiga gudagåvan i sin tass.
”Neeej, jag har aldrig älskat någon som jag älskar den kvinnan! Släpp henne din best!” Manly Man Hero sjönk manligt ned på knä och med en blick som strålade av hopplöshet. En ensam tår rann nedför hans kind för att visa att han var en manlig man i kontakt med sina känslor och vilket gjorde han oerhört attraktiv

”Jag ska ta dig tillbaka” viskade han beslutsamt och manligt. Hans ögon brann av ett manligt hat när han såg kaninen som dramatiskt bajsade och stegade iväg genom röken. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0