En oerhört spännande redogörelse

Tänkte jag skulle berätta om min dag idag. Och för att göra det lite mer spännande tänkte jag göra det i olika versioner så kan ni välja vilken version ni tycker bäst om och vill tro på

Version 1: min dag började av att jag väcktes av fåglarnas underbara kvitter vid gryningen. Utvilad och med perfekt hår. Rådjur med mjuk päls o vänliga ögon tillagade min goda och näringsriktiga frukost. Sedan spenderade jag dagen i skogen med att sjunga så vackert att ekorrarna brast i gråt av lycka. Och när jag satt där i sjöng kom en vacker prins. Självklart föll han handlöst för mig och jag är nu en prinsessa och bor i ett vackert slott
 
Version 2: Jag vaknade av en explosion. Utanför på gatan grät folk och en ryskarabtysknorsk italiensk maffia boss ninja hade tagit folk som gisslan. Jag drog på mig mina solglasögon och tog fram min pistol "Its showtime"
sedan besegrade jag denna skurk med ett skott i knäskålen, räddade tusentals människor och har nu blivit adlad. En av de unga männen som var vältränad och solbränd kastade sig i min famn. Med stora ögon såg han på mig och sa andlöst "You are a hero" jag svarade "No I am Pisa" sen lutade jag honom bakåt o kysste honom.
 
Version 3: Jag vaknade runt elva. Gick upp, åt frukost såg lite på film. La mig i sängen och sov i två timmar. Drömde om jordgubbar, steve carell och stora insekter som blev till gulvit sörja. Gick upp och gick till affären och köpte massa onyttigheter och jordgubbar. Kom hem såg på mer film och skrev blogg

Kommentarer
Postat av: monika

Hahahahahaha jag tror på nummer 2, men att jag var med oxå!

2013-06-15 @ 22:40:09
Postat av: Monika

O sköt folk alltså, inte de där me snyggingen osv.

Svar: Det hade nog funnits en snygging te dig med ;)
Monika/Lovisa Johansson

2013-06-15 @ 22:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0