Lite som ett mirakel

Det har hänt något här i Dublin, något jag nästan tappat hoppet om. Det har blivit sommar! Det är varmt, det är sol det är awesome! Hade gärna lagt upp några bildr för att visa hur fint det är men min kamera blev snodd av nåra hustomtar när ja var hemma i Sverige för de behövde den för att dokumentera flugsvamparnas fortspridning och effekt på den lokala faunan. De lämnade en broschyr... interessant läsning. Men någon borde lära de lite om photoshop
 
 
Det är nästan lite sorgligt vad folk kan göra för att fylla ut lite och få med bilder... Hade de inte snott min kamera hade jag kanske tyckt synd om dem

Kommentarer
Postat av: inger

Härligt,är inte så dåligt här i Sverige heller

2013-06-06 @ 10:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0