3 jäkligt bra saker som händer/hände idag

1. Efter 8 dagar i Svea rike kommer Pisa tillbaka till den gröna ön igen.

2. Fick ett brev från min fru, som innehöll det här:


Nämnde för henne att de bara har jättesött te här, och ska man dricka flera koppar per dag blir det lite för sött. Så hon la i några tepåsar också. Sitter just nu och dricker örtteet. Mmm. 

3. Fick ett himla bra samtal. Mer får ni veta någon annan gång, haha.

Och precis utanför prispallen hamnade 4. Min röst är inte bra, men nu höjs och sänks min röst som en tonårspojkes, istället för att bara viskas fram. Dock vet jag inte om det är positivt, men det är ju najs med lite förändring. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0