Wax museum

För att jag inte skulle dö av uttråkning var Pisa snäll och åkte med mig in till stan. Idag var det dags för Vaxmuseet. Det var... sådär, men några roliga bilder fick vi ialllafall. 

Vi hittade Michelangelo!

Jag fick prata allvar med denna mannen.
 
Hittade en riktig charmör.
 
Försvarade Dublin.
 
Pisa skulle bara förstöööra.
 
And she had to pay the prize.
 
Jag glömde mina glasögon, lånade gubbens
 
Pisa hittade sin framtida man!
 
Jag varnade honom för att krossa hennes hjärta. Ajabaja!

Pisa hamnade i trubbel igen
 
Bwaaaains!!!

Men hon gav igen och dödade Dracula.
 
Slutstation nådd. 

Kommentarer
Postat av: Majs

Vilka fina guldlockar du har fått monkan!:)

Svar: Ja de har allt växt en del. Tacksi :)
Monika/Lovisa Johansson

2013-03-11 @ 07:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0