Det var ju en sak till!

 När jag fick det fina fina brevet från min fina fina kusin så hade hon också skickat med två fina fina bilder.
Så jag tog en bild på bilderna så ni kan se att de sitter uppe nu. Det är fantastiska bilder från en fantastisk sommar :) Det var den sommaren Magnusson systrarna för evigt fick en plats i mitt hjärta... Och det var också den sommaren jag för första gången bröt mig in i ett hus.
 
 
Ja, jag vet att jag har uprepat vissa ord i den här texten. Men jag är inte på topp idag. Var väldigt på topp igår dock, öl kan ha den effekten har jag fått erfara... Kan ha o göra med att jag är så otoppig idag. 

Kommentarer
Postat av: Monika

Åh min fina fina fantastiska kusin! :D

Svar: Tack tack, du e inte så illa du heller ;)
Monika/Lovisa Johansson

2013-05-12 @ 20:56:43
Postat av: Frida

We löve you!! :)

Svar: löve jo tå ;)
Monika/Lovisa Johansson

2013-05-12 @ 21:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0