Guestblogger No 1.

Nu har dagen kommit. Dagen med stort D. Nu ska jag, H Johansson gast blogga i denna mytomspunna blogg.
 
Sedan Monika lamnade oss har Lovisa blivit ensam bloggansvarig och da tror jag att vi alla kan erkanna att den har sparat ur lite. Let's face it - Nar man laser en blogg sa orkar man ju faktiskt bara lasa till en viss grans, sen orkar man inte mer och man vill se pa bilder. So to keep you entertained ska jag aven bjussa pa lite bilder.
 
Vem ar jag egentligen? Jo jag ar Queen B som sitter mitt emot Lovisa pa kontoret. Ja, jag ar lika snygg som ni tror. Jag ar kand for mitt halv-heta temperament och att jag sitter inne med lite goss. Man kan saga att det ar jag som ar Perez Hilton av Sverige-hornan.
 
 
 
 
 

Jag ar ganska overtygad om att jag ar slakt med Monika&Lovisa pa nagot satt. For jag har aldrig traffat nagra manniskor forutom dessa som ar sa sjuka i huvudet som mig. Ibland ar jag sa konstig, att jag skrammer mig sjalv lite, men nu behover jag inte skammas langre.
 
Jag ar vapen dragaren som haller med om allt du sager aven fast det makes no sense, Jag ar det daliga inflytandet pa Monika som alltid tackar ja till den sista shoten, Jag ar djavulen som ar otrevlig tillbaka i telefon och Jag ar den enda som skrattar (och genuint tycker det ar skit kul) till Lovisas daliga skamt.
 
Detta inlagg ar sa jag kan introducera mig eftersom jag kommer tvinga Lovisa att lata mig gastblogga oftare. Det har varit roligt att kommunicera med ni andra johanssonare nere pa vastkusten (eller vem det nu ar som laser denna blogg..) Jag alskar vastkusten.
 
 
Here I am. Mastervarket ala Johansson
 
Peace!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monika

Hahahahahaha fan va bra! :D

2013-05-30 @ 21:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0