I fix!

Vill dra mig till minnes att någon gång under denna bloggs tidigaste inägg så uppmärksammade jag min tekniska begåvning när det gäller datorer. För er som trodde att det bara var en engångsföretelse så skulle jag vilja säga HA! Någonstans djupt inne i mina gener ligger en kod som vid oväntade tillfällen får mig att lösa de mest olösliga datorrelaterade problem. Jag ser mig själv lite som en superhjälte. När det väl gäller så kommer mina superkrafter upp till ytan.
Varför detta ryggdunkande kanske ni frågar er? Jo, jag har nämligen löst konflikten mellan datorn och kamerans minneskort!
(Jaja jag vet att jag kanske hyllar mig själv lite för mycket men sånt här händer inte mig ofta. Så jag passar på att njuta när jag kan) JAG ÄR EN DATORGUD! (okej det var det sista)
För att fira detta så tänkte jag lägga upp en bild
 
Okej, inte en jätterolig bild men ändå!

Kommentarer
Postat av: Gullan

Det var väl det jag visste! Du fixar det här galant!!! Kram

Farbrorn hälsar så gott!!

Svar: Haha ja än så länge ;) Hälsa tillbaka! Kram kram
Monika/Lovisa Johansson

2013-05-05 @ 19:14:11
Postat av: Monika

Hahahaha. Du är awesome!!

Svar: Äh du e awesome ;)
Monika/Lovisa Johansson

2013-05-05 @ 20:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0