Superhjälte genen slår till igen

När jag flyttade ur min lägenhet i uddevalla så skapades det flera svarta hål. I ett av de här hålen hamnade min laddare till kameran. Så jag fick traska till teknologi butiken och köpa mig en ny. Killen bakom disken hade fina ögon... hela huvudet var ganska fint. Och han pratade om saker, kommer ihåg att jag tyckte om det. Så det slutade med att jag köpte en dyr universal laddare som ska passa mitt kamera batteri. Vilket det så klart inte gjorde. 
Eller ja, funkar gör det väl om man sätter i batteriet med exakt rätt vinkel och sedan snurrar motsols tre varv och offrar en get.

Men de senaste gångerna har det inte funkat alls. Lampan lyser glatt i början "Nä men oj så ruskigt trevligt, ett batteri att ladda det var längesen. Blir så glad när det men vad i helvete är detta! Aaaaa ta bort det! Nä fan heller att jag tänker ladda det här!"

Trodde först att skiten hade gått sönder. Kan väl erkänna att jag varit smått irriterad. Men igår så slog min superhjälte sida till igen. Jag kände hur det tekniska kunnadet blommade ut i mina nerver och fingrarna visste exakt vad de skule göra.
Jag vände på batteriet och himlens portar öppnade sig.

Kommentarer
Postat av: Gullan

Hahahaha... men Pisa då!!!! Tur att det tekniska kunnandet tog över :)

Svar: Ja, ibland så lyckas jag :P
Monika/Lovisa Johansson

2013-05-13 @ 16:09:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0